Sunday 6 December 2015

Filled Under:

Siti Nurhaliza menepis komen biadap dengan tenang di instagram


Ketika berita Siti Nurhaliza hamil mula tersebar, sudah tentu memang tidak boleh gambarkan betapa gembira terujanya perasaan peminat beliau bahkan hampir kesemua rakyat Malaysia. Dah tu, agak lama sebenarnya kita tunggu berita gembira ini bukan?



Biarpun masih belum mengakui beliau hamil, Siti Nurhaliza berharap agar semua peminat mendoakan yang terbaik buatnya dan akan mengumumkan berita gembira itu sendiri bila sampai waktunya nanti.
Namun, ada pulak segelintir malaun yang kurang senang dengan tindakan Siti Nurhaliza dan telah meluahkan pendapatnya itu dengan cukup biadap sekali menerusi ruangan komen di akaun Instagram milik penyanyi no satu Malaysia itu.



Apa yang membuatkan Iburendang.blogspot merasa kagum ialah jawapan balas Siti Nurhaliza terhadap individu tersebut memang cukup “halus” bak kata Sharnaaz Ahmad. Kata orang memang “deep” habis lah kalau beliau baca.



Bagaimana pula pendapat kalian? Win habis kan komen Siti Nurhaliza? Sudah tentulaa kan.. Hehe..Itulah, bila tengok artis yang sopan dan lembut je mula nak ambil kesempatan komen pedas-pedas. Panas pulak Iburendang bila dapat tau Siti Nurhaliza kena carut ngan haters.. Apa-apa pun tindakan yang Siti Nurhaliza ambil kami doakan yang terbaik buat dirinya. Tidak apa, sabar sikit pasti beliau akan tampil jua menjelaskan hal sebenar.




0 comments:

Post a Comment