Tuesday 15 December 2015

Filled Under:
, ,

MENGEJUTKAN!! Kini Wangian Matahari By Sheila Rusly Telah Terjual 65 Ribu Botol Dalam Masa 3 Hari Sahaja !!


#Tahniah kepada penerbit, pengarah dan pelakon Sheila Rusly yang kini mengilhamkan pula produk wangian Matahari by Sheila Rusly yang telah dilancarkan baru-baru ini dan jualan telah mencecah 2 JUTA botol dalam masa 2 HARI sahaja dari tarikh hari produk ini dilancarkan!!   

#Ramai kenalan artis yang hadir dan ramai juga ahli-ahli perniagaan yang menjadi rakan karibnya seperti Datuk Aliff Syukri Terlajak Laris dan Rita Sosilawati NV Nampak Lawa.  

#Sheila memberitahu bahawa idea untuk menjual minyak wangi ini adalah untuk mengikut jejak langkah pengasas-pengasas berjaya yang lain.  


#Menurutnya, Peminat sering bertanya, "Tak mahu ke buat produk sendiri?"  

***"Saya study pasaran hari ini dan saya jangkakan pada tahun hadapan minyak wangi akan jadi pilihan.  Jadi disebabkan itulah saya memilih untuk memperkenalkan produk Matahari by Sheila Rusly ini.

***"Tudung, jubah, pakaian muslimah dah ramai, jadi biarlah saya buat benda yang lain," ujar Sheila.


Jika Terlajak Laris, Nampak Lawa sudah sinonim, bagaimana agaknya Sheila mahu mempromosikan minyak wangi Mataharinya ini?

***"Tagline tak perlu ikut.  Itu cara mereka, saya ada cara dan gaya saya sendiri.  Tak nak sama dengan orang," jawap Sheila.  

***Minyak wangi 30ml Matahari ini hanya berharga RM45.  Nama Matahari dipilih atas kehendak Sheila sendiri yang mahu menggunakan nama berbahasa Malaysia.

***"Dari segi pembukungkusan termasuk botol dan baunya semua dipilih sendiri oleh saya sendiri, uniknya wangian ini bertahan selama 12 jam yang penting halal dan boleh dibawa solat".

***"Murah sebab saya anggap ini adalah hadiah untuk para peminat-peminat saya.  Peminat-peminat saya ramai yang terdiri daripada suri rumah, suka tengok TV, dan suka apa yang saya pakai.  

***"Jadi saya juallah sesuatu dengan harga yang mampu milik," jelas Sheila lagi. 


*** Kami mendapat info pewangi Matahari Sheila Rusly telah terjual 65,000 botol?

***"Alhamdulillah, saya tidak sangka menerima sambutan sebegini rupa. Matahari by Sheila Rusly dikeluarkan sebanyak 65,000 botol dan ia habis dijual dalam masa 3 hari sahaja"

Boleh dapati distokis terpilih 
 Dipasarkan dengan harga RM45 di Semenanjung dan RM48 di Sabah dan Sarawak, atau boleh berhubung melalui laman facebook Matahari Sheila Rusly   

Untuk maklumat lanjut :
Whatsapp - 0132992036  (Matahari Sheila Rusly)
                   0196616483
                       
 




2 comments: