Tuesday 29 December 2015

Filled Under:

ALHAMDULILLAH - Hanez Suraya Selamat Melahirkan Baby Girl (3 Foto)


ALHAMDULILLAH - Hanez Suraya Selamat Melahirkan Baby Girl (3 Foto)

Tahniah diucapkan buat Pelakon, Hanez Suraya, 30, #kerana selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.5 kilogram, jam 9.48 malam tadi di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur.

"Bersyukur padaMu Ya Allah di atas anugerah yang #tidak ternilai pada ku dan suamiku.. Terima Kasih keluarga ku semua dan sahabat-sahabat yang tidak putus mendoakan untuk saya dan baby.. Syukur Alhamdulillah," kata Hanez melalui IG.


"Alhamdulillah, saya bersyukur proses bersalin #dipermudahkan. Saya selamat bersalin secara normal.

"Terima kasih kepada suami #yang sentiasa berada di sisi sepanjang saya dalam bilik bersalin," ujarnya dipetik sebagai berkata kepada HM pula.

"Saya tak tahu lagi berapa# lama akan berada hospital. Apabila keluar hospital, saya akan berpantang di rumah kami di Shah Alam," tambahnya.

Untuk makluman, anak #sulungnya itu akan hanya diberi nama selepas tujuh hari kelahiran.

Sementara itu, Pengarah #Michael Ang turut mengucapkan tahniah kepada Hanez : "congrats babe for your new born baby. May stay healthy".






0 comments:

Post a Comment