Thursday 28 April 2016

Filled Under:
,

"Dia Ada Hasad Dengki, Cemburu Dan Tak MATANG" - Arja Lee DEDAHKAN Sikap Peserta GEMPAK SUPERSTAR Ini Yang Amat MENGEJUTKAN Ramai Pihak


#Penyertaan Arja Lee rupa- rupanya mengundang cemburu daripada salah seorang peserta lain didalam program itu sehingga menyindir beliau....#

#Arja berpendapat bahawa perkara ini tidak sepatutnya berlaku dan ternyata berasa terkejut apatah lagi sebelum ini mereka berdua tidak pernah bekerjasama dan tidak mengenalinya sangat.

#“Bagi saya perkara sebegini tidak patut berlaku. Sepanjang bergelar artis saya tidak pernah rapat apatah lagi bekerjasama dengannya....#

 #“Namun, saya perasan dia cuba menimbulkan masalah. Malah, sejak pengumuman sidang media lagi saya dapat tahu perkara ini. Mungkin dia menanti reaksi daripada saya, tetapi saya diamkan saja,”#

#“Saya sentiasa sedar diri. Kalau betul dia mencemburui saya disebabkan pengalaman yang sedikit sebagai penyanyi, tidak guna juga. Bukan apa, program ini memberi kuasa kepada peminat untuk mengundi....#

 #“Jadi, terang-terangan dari segi populariti dia sudah menang. Dia tidak perlu rasa takut atau tercabar pun. Sebab itu, setiap minggu saya berusaha memberikan persembahan terbaik bagi memenangi hati juri dan penonton,”#

#“Masing-masing sudah matang, jadi tidak perlu wujud permusuhan walaupun sedang bertanding. Ini kerana di luar nanti pasti berjumpa dan bekerjasama....#

 #“Buang perasaan hasad dengki dan tidak puas hati itu. Tidak perlu nak menyindir saya dengan perkataan yang boleh mengundang persepsi negatif pihak lain terhadap saya....#

#“Salah satu tujuan saya menyertai program ini adalah untuk belajar dan menuntut ilmu daripada mereka yang berpengalaman dalam bidang muzik. Bukan nak cari musuh,”#

 #“Orang tahu saya pernah menyanyi serta memiliki single. Namun apabila memasuki pertandingan realiti, populariti lebih menjadi perhatian. Saya akui jauh ketinggalan kalau populariti jadi ukuran....#

 “Justeru, setiap minggu sebelum persembahan saya mesti berada di kedudukan tercorot. Mungkin saya jarang melobi diri bagi meraih undi peminat. Saya sekadar mempertaruhkan bakat,”#

#“Apabila tahu berada di tempat pertama, ia umpama magis. Peminat saya tidak seramai peserta lain....#

# “Apa saya lakukan setiap minggu adalah mempertaruhkan bakat yang ada. Sudah memadai jika persembahan saya mendapat maklum balas positif juri,” #

#Sebelum ini Arja Lee hanya mendiamkan diri kerana tidak mahu me­ngeruhkan lagi suasana. Biarpun sakit mata dan telinga mendengar kata-kata yang keluar daripada mulut artis itu, dia bertahan, jauh sekali mengadu dengan sesiapa....#




0 comments:

Post a Comment