Thursday 4 February 2016

Filled Under:
, ,

SAYU : Tumbukan Demi Tumbukan Melenyapkan Impian Bakal Pengantin Baru


“Surga Bagimu Duhai Kekasih Hati” Luahan Tunang Mangsa Kena Tumbukan Maut|Syurga bagimu duhai kekasih hati hadirmu memberi sinar #dalam hidupku walaupun seketika,tetapi Allah lebih menyayangimu” Al-fatihah” Tabahlah duhai hati.Itulah luahan  wanita bernama Hayati yang bakal menjadi isteri Mohd Izhharuddin Nordin mangsa yang ditumbuk mati oleh seorang lelaki berusia 29 tahun yang berlaku di jalan Kampung Sungai Udang baru baru ini.


Difahamkan jenazah mangsa akan dibawa#pulang kerumahnya sekitar jan 12 tegah hari tadi,dan akan di sembahyangkan selepas sohor di surau khusyairiah.Mangsa kemudian akan dikebumikan di tanah pekuburan islam kelang sungai sireh.








Menerusi pautan bergambar yang #dimuat naik di laman Facebook Malaysian Respond Team, mangsa, Mohd Izhharuddin Nordin, 24, yang merancang mendirikan rumah tangga pada 20 Februari ini, maut setelah ditumbuk seorang lelaki di tepi Jalan Kampung Sungai Udang, pada malam Rabu (3 Februari).

Gambar Mangsa



Difahamkan, kejadian berpunca apabila #mangsa yang merupakan seorang pemandu van sekolah tertinggal mengambil anak saudara suspek pulang dari sekolah agama sekitar jam 7 malam.

Suspek yang berang dikatakan mengekori #van dipandu arwah dengan motosikal sebelum bertindak menahannya di bahu jalan lalu bertindak ganas membelasah mangsa sehingga maut.

Menurut laporan akhbar tempatan, Ketua #Polis Daerah Klang Selatan Asister Komisioner Azman Abdul Razal ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan memberitahu suspek yang berusia 29 tahun telah ditahan pihak polis.

“Sebaik van diberhentikan, berlaku #pertengkaran mulut di antara mereka sebelum suspek bertindak menumbuk mangsa sehingga mangsa tidak sedarkan diri.

Mangsa kemudian meninggal dunia dalam #van tersebut. Ekoran itu, sepasukan anggota polis bertindak memberkas suspek kira-kira sejam selepas kejadian di rumahnya.”

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun #Keseksaan dan bedah siasat akan dilakukan esok di Hospital Tengku Ampuan Rahimah(HTAR) Klang





0 comments:

Post a Comment