Thursday 4 February 2016

Filled Under:
,

Sayu : "Bukan Tertinggal!!, Cikgu Tahan Budak Sekolah Tu"



“Tumbukan Maut” Arwah Puasa Ketika Ditumbuk Sampai Maut|Dalam #kejadian yang melibatkan seorang pemandu van yang bakal mendirikan rumah tangga 28 february ini maut di tumbuk oleh seorang lelaki yang berusia 29 tahun akibat dikatakan tertinggal mengambil anak saudara suspek yang pulang dari sekolah agama.

Suspek yang berang dengan tindakan mangsa Mohd Izhharuddin #Nordin nekad mengekori van terbabit dengan motorsikal sebelum menahannya dibahu jalan Kampung Sungai Udang,,kemudian suspek bertindak ganas dan membelasah mangsa yang berusia 24 tahun hingga maut.

Anak saudara suspek bukan tertinggal.


Menurut laporan akhbar tempatan, #Ketua Polis Daerah Klang Selatan Asister Komisioner Azman Abdul Razal ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan memberitahu suspek yang berusia 29 tahun telah ditahan pihak polis.

“Sebaik van diberhentikan, #berlaku pertengkaran mulut di antara mereka sebelum suspek bertindak menumbuk mangsa sehingga mangsa tidak sedarkan diri.

Mangsa kemudian meninggal dunia #dalam van tersebut. Ekoran itu, sepasukan anggota polis bertindak memberkas suspek kira-kira sejam selepas kejadian di rumahnya.”

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 #Kanun Keseksaan dan bedah siasat akan dilakukan esok di Hospital Tengku Ampuan Rahimah(HTAR) Klang.

Gambar Suspek






0 comments:

Post a Comment