Tuesday, 16 February 2016

Filled Under:
,

Punca Sebenar - Berang Akibat Isteri Diraba Vokalis GENJI Busker 'PEPAH' Nepal Sampai MEMANCUT Darah! AKHIRNYA TERJAWAB !



Berang Akibat Isteri Diraba Vokalis GENJI Busker 'PEPAH' Nepal Sampai MEMANCUT Darah!

Itulah antara ungkapan pertama di laman facebook seorang pemuda yang baru saja melangsaikan hutang malu, amarah, maruah dan tanggungjawab sebagai seorang suami bila isterinya dipeluk dan diraba dikhalayak ramai oleh seorang warga Nepal yang berlaku di Sogo, Kuala Lumpur sejam yang lalu. Akhirnya warga Nepal ini rebah menyembah bumi ibarat sebatang pohon nan reput akhirnya langsai usia menyembah ke bumi. Namun pemuda yang bermaruah ini tidak gentar untuk memuat turun beberapa keping gambar warga Nepal yang teruk dibelasahnya, ibarat hutang maruah dibayar dengan darah. Pemuda ini anda boleh layari laman facebook beliau yang dikenali sebagai GENJI Buskers . Mungkin beliau adalah “Penyanyi Jalanan” namun untuk mencari sesuap nasi dan rezeki untuk keluarga bukanlah sesuatu yang perlu dianggap mudah dan enteng, al-maklumlah zaman yang serba kekurangan ongKOSnya ini....




Antara kata-kata yang dimuat turun oleh beliau sendiri setelah membelasah teruk warga Nepal (nasib belum diketahui).

“hati2 dgn nepal… aku ngah setup #brg busking dpn sogo td.. dia dtg peluk farah n raba… farah tumbuk sedas… aku just jalankan kewajipan sbg suami sahaja… tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh … aku tau malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lps ini aku yg kedalam… tq #‎najibrazak rezeki aku bukan dikaki lima lagi… selepas berkahwin dugaan lebih besar yg dtg …”

Selang beberapa minit kemudian beliau memuat komen kembali menyabung kata-kata

“HATI2 DENGAN NEPAL… aku tengah setup barang nak busking depan sogo,nepal ni datang dari belakang farah yang tengah berdiri belakang aku terus peluk farah dari belakang guna tangan n jerut tengkuk farah ,tangan kiri dia buat keje.. farah meronta tolak muka dia ,aku trsedar dan trus xsedar keje kan die….depan public depan sogo ok.. terang-terangan pun dia berani buat mcm tu dn aku x bgi org awam lain cmpur tgan.tahu2 die dh tersembam drah #memancut.. DIE PELUK BINI AKU! kalau kena kat korang camne??“

Banyak komen-komen positif yang cukup #menyokong kuat atas tindakan beliau kerana cuba mempertahankan maruah isterinya. Walaubagaimanapun pihak kami di Media GosipMalaysia juga berkemungkinan akan turut bertindak sepertimana yang beliau kerjakan “Mat Nepal” tu.

Antara yang lain dari komen-komen beliau.


“aku sepak belakng kaki dia dia tersembam.. #pastu aku jack belakang tengkuk dia pas tu aku bg saguhati dr kaki kanan aku tepat ke pipi kanan dia darah memancut…nasib dia baik masa kejadian rokok kat mulut aku.. aku isap dlm dlm aku g sepak speaker aku dgn nafas amarah.. kalau aku lepas kat dia dia maut… aku keliling dia 3x polis bantuan sampai… muka jambu tapi nafsu terdesak…kerja la kuat sikit kat bukit bintang rm150 je muda2 boleh on”

“kalau sayang malaysia jom viralkan #post ni.. aku bukan batak like.. tetapi setiap wanita muslim dimalaysia adalah tanggungjawab kita bersama..”

Apapun kami di GosipMalaysia #mendoakan semoga saudara HERO kita GENJI Buskers dalam lindungan dan dipelihara Allah S.W.T.

Berita selanjutnya akan kami update kemudian..

SUMBER





0 comments:

Post a comment