Monday 15 February 2016

Filled Under:

MENGEJUTKAN.! Hotel Terkenal Hidangkan Bangkai Daging Manusia Sebagai Menu Dengan Harga Serendah RM 19 Sepinggan !


Nyawa seorang manusia bagaikan sudah tidak #bernilai. Apakah mereka-mereka ini tidak punyai sifat keperimanusiaan?

Apa yang peliknya, sebelum mereka makan, #pihak hotel terlebih dahulu
akan menunjukkan foto/wajah sebenar milik kepada daging manusia yang
bakal dihidangkan tersebut..Kegilaan apakah ini??

NIGERIA. Sebuah restoran hotel ditutup #selepas didapati menghidangkan daging manusia sebagai sajian kepada pelanggan-pelanggan yang berkunjung ke restoran terbabit.

Satu serbuan dilakukan oleh pihak berkuasa #selepas menerima aduan daripada orang ramai yang mengadu menerima khabar angin bahawa restoran tersebut menghidangkan daging manusia kepada pelanggan mereka.

Lapor portal Metro. co.uk, #polis melaporkan menemui keadaan kepala manusia yang dipotong dan disembelih dalam keadaan mengerikan selain turut menjumpai cebisan-cebisan daging manusia yang disimpan di bahagian dapur restoran.

Pihak berkuasa turut menemui #sejumlah telefon bimbit dan laras senjata automatik ketika melakukan serbuan ke atas restoran tersebut.

Seorang penduduk tempatan ketika #ditemui pemberita berkata, dia sentiasa menyedari aktiviti pelik yang berlaku di restoran terbabit.

Mereka (pekerja) tidak pernah memakai #pakaian yang bersih dan teratur, cara mereka keluar masuk hotel juga agak pelik. Saya tidak terkejut dengan apa yang didedahkan di restoran tersebut, katanya.

Sehubungan itu, pihak berkuasa #menahan 10 pekerja yang didakwa terbabit dengan jenayah tersebut -





0 comments:

Post a Comment