Tuesday 26 January 2016

Filled Under:

OPPSS! Neelofa Dan Hans Isaac Dating Beli Barang Rumah??


OPPS..betul ke khabar angin perihal #selebriti popular Neelofa dan Hans Isaac yang dilihat masih bersama-sama?

Kalau betullah betul gosip hangat #yang tersebar ini, ini boleh dianggap khabar yang sangat baik dan pastinya peminat Neelofa dan Hans Isaac akan tumpang gembira atas kebahagian selebriti kesayangan mereka.

Lagipun selepas pasangan ini #berpisah, tiada isu yang timbul perihal pengganti masing-masing.

Malah kedua-dua pelakon Lemak #Kampung Santan ini dilihat hanya mendiamkan diri selepas kisah cinta mereka berakhir.

Menerusi laporan Murai.com, pasangan #popular ini dilihat bersama-sama di sebuah pusat beli-belah di ibu kota. Kedua-duanya seperti sedang sibuk membeli barangan keperluan harian dan saling mesra bantu-membantu.

Ketika kejadian itu, pelakon dan pengarah #kacak, Hans Isaac dikatakan sedang sibuk mencari barang manakala Neelofa menunggu Hans Isaac di kaunter pembayaran.

Bercerita lebih lanjut, difahamkan sebelum #ke pusat beli-belah tersebut mereka berdua sempat ke kedai hardware berdekatan membeli sesuatu.

Apabila mendengar cerita hangat yang mereka #mesra bershopping bersama-sama tertanya-tanya juga adakah cinta mereka kembali berputik seperti dahulu.

Kalaulah betul, berita baik buat industri #hiburan. Lagi-lagi mereka sememangnya sangat sepadan bersama.

Mana tahu, tak lama lagi berita mereka #membina masjid la pula?

Kami sebenarnya tidak pasti hubungan antara #mereka terkini. Kerana ada juga yang cakap-cakap memberitahu hubungan antara Neelofa dan Hans Isaac sekarang hanyalah sekadar teman rapat atau seperti abang dan juga adik.

Bila difikir-fikirkan, tidak kisahlah adakah #mereka kembali bercinta ataupun tidak. Apa yang penting mereka bahagia dalam kehidupan mereka


Sumber- SembangMerdeka




0 comments:

Post a Comment