Friday 13 May 2016

Filled Under:
, ,

TERKINI - HAKIM HAMPIR REBAH DENGAR PEROGOL YUYUN CERITA HAL SEBENAR BAGAIMANA 'PEMBUNUHAN' DILAKUKAN. ASTAGHFIRULLAH. RUPANYA, LEBIH KEJAM DARI YANG KITA SANGKAKAN SEBELUM INI.


Perkataan yang semakin popular dilaman media sosial ini kini sudah menjadi trend sebagai rasa simpati sekaligus tanda ramai mahukan kes yang sebelumnya gelap yang tidak di publikasikan biar terang dan mendapat hukuman sewajarnya #kepada pelaku yang hanya dihukum 15 tahun penjara atas tewasnya seorang remaja 14 tahun yang maut di rogol 0leh 14 lelaki di rejang lebong bengkulu.

Tidak hanya masyarakat biasa beberapa #artis dan penyanyi papan atas negeri itu juga turut memuat naik video singkat dengan memegangan sebuah lilin hidup dan mengatakan saya bersamayuyun

Akibat dari perkara itu kepolisian curup #bengkulu bergegas mengungkap tabir disebalik penemuan jenazah yuyun gadis 14 tahun yang dirogol sampai mati yang masih misteri sebelumnya.

Menurut laporan JPN.COM mangsa hanya tinggal #dengan kembar lelakinya di kampung itu,manakalanya orang tuanya tinggal di kebun mereka.

Orang tua mangsa tahu kejadian tersebut setelah #menerima aduan dari kembar mangsa yang mengatakan mangsa tidak balik kerumah sejak sabtu siang pada jam 14.00.

Sebelumnya mayat mangsa yang hampir membusuk ditemukan oleh warga.bapa mangsa 36 tahun juga sempat melakukan pencarian hingga pada jam 17.00 pada hari kejadian.

Pencarian itu di lakukan oleh beberapa ahli #keluarga dan juga dibantu warga setempat,akan tetapi karena tidak mendatangkan hasil apa apa,bapa mangsa melaporkan kehilangan anak gadisnya itu kepada pihak polis rejang bengkulu.

Pada hari keesokannya ahad orang tua mangsa #masih juga melakukan pencarian sampai kemalam,hingga mereka memutuskan untuk menyambung pencarian keesokan paginya,ungkap darwan 40 warga pertama yang menemukan mayat yuyun.

Hari kedua: Di tengah pencarian tersebut darwan mencium bau busuk yang tidak sedap yang datang dari arah semak belukar berjarak 15 meter dari jalan setapak menuju perkebunan warga.dan memeriksan beliau menemukan sosok mayat dengan keadaan bogel hampir membusuk di tepi curam satu kilometer dari pemukiman warga.


Gambar lama yuyun

Hasil bedah siasat pada jasad korban.

Menurut hasil daripada visum (bedah siasat) #doktor mendapati bagian dubur dan kemaluan korban menyatu,kesan cekikan pada leher dan luka dibagian belakang kepala mangsa.

Sesuai pengakuan 12 dari 14 pelaku,niat #jahat itu muncul selepas mereka meminum arak jenis tuak.

Mereka yang menarik korban masuk kedalam #semak kemudian tangannya di ikat dan dirogol secara bergilir gilir.ada juga yang mengaku merogol korban sampai tiga kali karena masih tak berpuas hati.

Setelah mereka melampiaskan nafsu mereka #menjatuhkan jasad korba ke kebun getah yang posisi tanahnya tebingan curam.

Otak pelaku pembunuhan

Dari keterangan pelaku lain De Adalah otak #pelaku pembunuhan dan juga orang yang menarik mangsa serta orang yang pertama merogol gadis malang itu.menurut keterangan pelaku lain de juga merogol mangsa sebanyak 3 kali,akan tetapi de menafikan bahwa dia merogol mangsa sebanyak tiga kali, tapi tidak menafikan bahwa dialah dalang punca pembunuhan itu.

Sebagian di antaranya merogol sebanyak dua kali #dari pengakuan pelaku lain.korban yang sudah tidak bergerak juga masih dirogol,namun tidak ada yang berani memastikannya sama ada mangsa sudah mati ataupun pengsan.

Karena tidak berpuas hati de kemudian mencekik #leher mangsa dan pelaku lainnya memukul bagian belakang leher mangsa dengan kayu sebelum mayatnya di buang dari ketinggian 15 meter sebelum di temukan warga dua hari selepas kejadian.




5 comments:

  1. Semua pelaku, bakar hidup2. ...jangan kasi hidup. ....

    ReplyDelete
  2. Alfatiha buat arwah. ..syurga menanti mu sayang

    ReplyDelete
  3. Perogol tu kena rogol sampai mampus dgn banduan lain yg xde otak jugak jugak

    ReplyDelete
  4. Perogol tu kena rogol sampai mampus dgn banduan lain yg xde otak jugak jugak

    ReplyDelete
  5. palis palis..astagfirullahalazim..jauhi lah kmi dari bala sebegini ya Allah..amin.

    ReplyDelete